Yeni Başlayanlar İçin Blogger İpucları

Evet bugünki konumuz  ; Blog İpuçları - İyi Bir Blog Nasıl Olmalıdır ?



Bu kavram kişiden kişiye değişir dediğinizi duyar gibiyim, evet değişir. Ama ben kendi gördüğüm araştırdığım ve deneyimlediğim bilgileri sizlere aktaracağım. Sizlerinde eklemek istediği veya hayır şu şöyle olmalıydı dediğiniz şeyler vardır bunları bizimle yorum kısmından yorum yaparak paylaşabilirsiniz. Umarım yazacağım blog ipuçları işinize yarar.

{●} Özgün ve Kaliteli İçerik : İçerik Kral'dır. İçeriğiniz kopya olmamalı zaten olursa iyi bir blog değilsinizdir. Blogunuza giren ziyaretçi aynısını diğer blogda okumuştum dememeli. Evet aynı konuyu işleyebilirsiniz ama her blogger'ın kendine ait anlama üslubu vardır. Sizde kendinizden birşeyler katın içeriğinize. 

{●} Sabret : Sabrın sonu selamettir! Bunu içerikden sonra yazdım farkındaysanız, çünkü çok önemli bir madde. Birçok blog yazarı birçok hevesle açıyor blogunu sesini duyurmak istiyor ancak bir süre sonra genellikle okunmadığı düşüncesiyle terkediyor blogunu. Sizin yapmanız gereken ne biliyormusunuz ? Sabretmek. Siz içeriğinizi girin ve diğer maddeleri göz önünde bulundurun herşey bir anda olamaz biraz dişinizi sıkmanız lazım.


{●} Tema/Tasarım İşleri : Temanız öncelikle mobil uyumlu olmalı zaten çoğu blog temalarıda mobil uyumlu. Ziyaretçinin gözünü yormayan bir tema olmalı. İstediğini kolayca elde edebilmeli. Bir blogda en sevmediğüm şey tüm her tarafı reklamlar ile bezeli olan blog. Siteye girdiğin an açılıyor pop-up reklam, pop-up reklamlar direk siteyi terketme sebebi bilginiz olsun. 

{●} Doğallık Ve Doğruluk : Blog yazılarınızda doğallık ön planda olsun, tüm yazınız bir ciddiyet ve resmilikle geçmesin. Biraz halka ziyaretçiye yakın olun. Kendinizi içten ifade edin. Ziyaretçilerin güvenini kazanın. Güven zor kazanılan kolay kaybedilendir!

{●} Ve Diğer İşler : Diğer işlerden bahsettim şudur ; SEO, Backlink, Tanıtım vb. İşler. Bunlara çok değinmedim diye önemsiz değil asla. SEO çok önemli ve ciddi bir kavramdır. Çok değinmedim çünkü diğer yazılarımda uzunca anlattım. 

Evet yukarda sizlere verdiğim yeni blog açacaklar için ipuçlarını okuyabilir ve uygulayabilirsiniz. Çok faydasını göreceksiniz :)

Yorumlar